[GNOME] epiphany-extensions per revisar

dij set 20 23:23:55 CEST 2007

Bones,

de nou, recordo que és important coordinar les traduccions a través de
la llista i no pas agafar-les sense dir res. L'epiphany-extensions és
un altre mòdul del qual jo n'era l'últim traductor.

El 19/09/07, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com> ha escrit:
> Gràcies noi,

[...]

> Cap problema a donar-te un cop de mà amb l'Evolution........
> em passes 1000-2000 línies? ;-)

Si us plau, mireu-vos els arxius. L'Evolution ja fa temps que vaig dir
que l'agafava [1], i només fa uns quants dies que el vaig enviar a la
llista [2]. Ja està acabat i només fa falta revisar-lo i pujar-lo, no
cal fer doble feina!

[1] http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2007-August/000638.html
[2] http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2007-September/000823.html