[GNOME] encriptar vs. xifrar

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dis set 15 15:48:51 CEST 2007

Penso que en on vaig haver de canviar tots els encriptats per xifrats quan
aquest terme era correcte ;-)

M'agrada més la paraula xifrar............aquesta cadena que comentes, crec
que l'hauriem d'homogeneïtzar igual que vam fer amb la resta......

El 15/09/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit: