[GNOME] nautilus-actions per revisar

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dij set 6 23:16:16 CEST 2007

Ufff.........ha costat però crec que no m'he deixat res.
Aquí teniu aplicades les últimes correccions proposades.......

dubtes........

- La traducció de tooltip per consell flotant / CONSELL..... en l'anterior
traducció del Josep hi ha un comentari al respecte.....què deixem?

#: ../nact/nautilus-actions-config.glade.h:46
msgid ""
"Delete the action without any confirmation nor the possibility to restore
it."
msgstr ""
"Suprimeix l'acció sense demanar confirmació ni que sigui possible
restaurar-"
"la."

-- sense demanar confirmació ni oferir la possibilitat de recuperar-se'n.

No seria recuperal-la (l'acció).

Auuuuu, bona nit. Que la dona ja crida. :-)
Francesc.