[GNOME] gcompris per a revisar

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dis set 1 19:21:59 CEST 2007

Afegides les correccions....

Xavier, com puc saber si una paraula és clau?

"-- normal, 2clicks i both són el valor de les claus i no s'han de
traduir, per això vaig indicar la traducció al costat del valor"

en canvi per a traduir-ho apareix sense «» en l'apartat anglès...

Salutacions,
Francesc.

El 01/09/07, Xavier Conde Rueda <xavi.conde a gmail.com> ha escrit: