[GNOME] gcompris per a revisar

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dis set 1 16:00:56 CEST 2007

Hola Francesc,

les meves correccions per al GCompris.

+"Distingir diferències entre (hores, minuts i segons). Posar en hora
un rellotge"

-- (entre hores, minuts i segons)

 #: ../boards/pythontemplate.xml.in.h:1 ../boards/pythontest.xml.in.h:1
-#, fuzzy
 msgid "Add a language-binding to GCompris."
-msgstr "Afegeix una vinculació a un llenguatge al gcompris."
+msgstr "Afegeix una vinculació d'idioma al GCompris."

-- crec que language es refereix a llenguatge de programació, no a idioma

+"S'ha produït un error: aquesta activitat requereix que primer instal·leu\n"

-- a l'idioma

+"el paquet de veus del GCompris per al idioma «%s». Es farà servir l'anglès "

-- a l'idioma

-"«both» (ambdós). El mode predeterminat és normal."
+"Mode global per a arrossegar i deixar anar: normal, dos clics i "
+"ambdós. El mode predeterminat és normal."

-- normal, 2clicks i both són el valor de les claus i no s'han de
traduir, per això vaig indicar la traducció al costat del valor

+msgstr "El GCompris no ha començat perquè el fitxer de bloqueig és
menys antic de %d "
+"segons.\n"

-- perquè fa menys de %d segons que existeix el fitxer de bloqueig

Bona feina! Jo darrerament no tinc massa temps per mantenir aquesta
traducció, així doncs si et ve de gust la podries mantenir tu mateix.
Com és un programari per a nens, cal mantenir-la sempre ben al dia.

També pots fer aquestes traduccions:

http://l10n.gnome.org/POT/libgnetwork.HEAD/libgnetwork.HEAD.ca.po
http://l10n.gnome.org/POT/nautilus-actions.HEAD/nautilus-actions.HEAD.ca.po
http://l10n.gnome.org/POT/brasero.brasero_0_6/brasero.brasero_0_6.ca.po

Per al brasero, hauries d'enviar un correu abans al darrer traductor.
I també hauries d'enviar un correu a la llista, perquè potser algú ja
la va començar.

Salut!

El 30/08/07, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com> ha escrit: