[Geotraduccio] [QGIS] Comentaris de les darreres traduccions

Carlos López PSIG carlos.lopez a psig.es
dij des 11 09:40:55 CET 2014

Bon dia,
Molt be Albert per la teva col·laboració...
i gràcies Joan per la teva aportació a la traducció!

Del tema de la traducció de la paraula «canvas» des de QGIS us comento que
estant en transició a fer servir paraules més globals, així que canvas
desapareixerà i es dirà «view», llavors la traducció d'en Joan es molt
correcte!
Això passarà amb altres paraules, com Composition que es dirà Layout i
traduirem per Presentació, però aquesta encara no es efectiva!

Salutacions,

* <http://www.psig.es>*

*Carlos López Quintanilla*

www.psig.es