[Fedora] Traducció al català de Fedora

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
div ago 27 17:48:56 CEST 2010

Hola a tots,

Jo tinc accés a Transifex (interfície per a la gestió del dipòsit dels
fitxers de les traduccions de fedora), si vols de moment et puc penjar els
fitxers que tradueixis.

Transifex: https://translate.fedoraproject.org/

Per a disposar dels drets per a poder penjar les traduccions, únicament has
d'enviar un correu a la llista de traducció general i demanar els permisos
(grups/afiliacions) necessaris.

A continuació t'envio un enllaç amb els passos que s'han de fer:

   -
   http://docs.fedoraproject.org/en-US/Fedora_Contributor_Documentation/1/html/Translation_Quick_Start_Guide/index.html

També t'adjunto un enllaç a la guia ràpida d'utilització de Transifex
(Interfície per a gestionar les traduccions de fedora):

   - https://fedoraproject.org/wiki/L10N_FAQ

Espero que us serveixi d'ajuda,

Salutacions,

Robert

No obstant,

2010/8/27 Jordi Mas <jmas a softcatala.org>

> En/na Josep Sanchez ha escrit:

> Hola Josep,
>
> Bàsicament no hi ha ningú que s'encarregui. Fedora 12 va ser la darrera
> versió en que es va poder fer feina.
>
> La persona que ho portava ho ha deixat fa poc i no hi ha ningú que hagi
> mostrat interès en continuar-ho. Et reenvio la discussió.
>
> Si algú mostra interès, el primer que cal fer, és tornar a reprendre els
> contactes amb la comunitat Fedora, obtenir accés al repositori de codi, i
> començar a coordinar l'esforç. La veritat és que gent interessada en la
> [...]

FQN: Robert Antoni Buj Gelonch
AKA: Robert Buj

Advanced-level training cycle (ca: CFGS) in computer software engineering
(ca: DAI) - les Heures, technical academy (SPA)
Computer Science Engineer - University of Lleida (UDL), Lleida (SPA)
Training course in Handel-C & DK design suite - Celoxica Ltd., Abington (UK)
Training course in Xilinx EDK & Microblaze - Autonomous University of Madrid
(UAM), Madrid (SPA)
Postgraduate Master's degree in .NET Solutions - Open University of
Catalonia (UOC), Barcelona (SPA)
Postgraduate Master's degree in FOSS (Free and open source software)
(upcoming) - Open University of Catalonia (UOC), Barcelona (SPA)

ca: M'agradaria millorar el món, però Déu no em dóna el codi font!
de: Ich würde gern die Welt verbessern, doch Gott gibt mir den Quellcode
nicht!
en: I would like to improve the world, but God didn't give me the source
code!
es: Me gustaría mejorar el mundo, pero Dios no me da el código fuente!

gpg fingerprint = 0800 D37B C187 CC6E 9D0C 0AF4 265D 0096 AC78 6412