[Fedora] Traducció al català de Fedora

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div ago 27 13:38:22 CEST 2010

En/na Josep Sanchez ha escrit:

> Bones,
>
> M'estava mirant com estava el tema i, sembla, que no hi hagi gaire
> activitat al respecte. Hi ha algú treballant-hi? En tot cas, jo voldria
> fer feina en aquest projecte.

Hola Josep,

Bàsicament no hi ha ningú que s'encarregui. Fedora 12 va ser la darrera
versió en que es va poder fer feina.

La persona que ho portava ho ha deixat fa poc i no hi ha ningú que hagi
mostrat interès en continuar-ho. Et reenvio la discussió.

Si algú mostra interès, el primer que cal fer, és tornar a reprendre els
contactes amb la comunitat Fedora, obtenir accés al repositori de codi,
i començar a coordinar l'esforç. La veritat és que gent interessada en
la traducció sempre hi hagut, però sense aquesta figura serà difícil que
res passi (:-

Si ningú contesta, et contestaré jo mateix a la llista de Fedora.

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/