[Corrector] [Softvalencia] LibreOffice en valencià

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll set 23 11:06:31 CEST 2013

Joan, saps si podem fer alguna mena de "fallback" amb les extensions que
tenim? Ho dic perquè si el corrector de català només s'encarrega de ca-ES i
el de valencià de ca-ES-valencia, s'hauran de tindre els dos instal·lats,
no?

El dia 23 de setembre de 2013 10.39, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
escrit: