[Corrector] Treballar en català amb l'OpenOffice Apache

Joan Montané joan a montane.cat
dim des 3 09:15:35 CET 2013

El dia 2 de desembre de 2013 21.57, Pau Sellés i Garcia <
pau.selles a josoc.cat> ha escrit:

> No és exactament. Depèn de la plataforma i locale detectat. Cas típic, en
> un Windows en espanyol instal·la, entre altres, el diccionari català. En
> francès vaig sol·licitar-ho a a Sophie, de l'equip de l10n, però van
> decidir per votació no afegir el català, ni l'occità.
>
> En OS X passa el mateix?

OS X i Linux van diferent.

A Linux, el LibreOffice usa els diccionaris disponibles al sistema. Això el
cas típic de Debina i derivats. Desconec si altres distribucions fan servir
un altre sistema per instal·lar el diccionaris, però ho dubto.

A OS X, amb el paquet de llengua va inclòs el diccionari, i només un únic
diccionari per cada paquet de llengua. És el que he vaig poder esbrinar,
però si ho pots verificar tu mateix, millor, :)

Joan Montané