[Corrector] Treballar en català amb l'OpenOffice Apache

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll des 2 22:17:08 CET 2013

Hola,

> Sí, en un primer pas volíem unificar el compte que gestiona les 3
> extensions de l'AOO, però el sistema no és gaire amigable, i en un dels
> intents ens vam carregar (servidor i Pau Sellès) una de les extensions,
> per sort ho vam poder solucionar. Tinc pendent reprendre aquest tema.
>
> De fet, penso que el que hauríem de fer és fusionar les 3 extensions
> (dicc. ortogràfic, partició de mots i sinònims) en una única extensió.
> Ens simplificaria molt les tasques de mateniment de l'extensió. L'únic
> però és que cal decidir si usem un nou identificador, o un enfoquem com
> [...]

Gràcies Joan

El corrector actual que tenim publicat[1] funciona amb l'Apache OpenOffice.

No seria un bon primer pas canviar el nom de la fitxa del Rebost per
reflectir això, i el contingut de la mateixa, per reflectir que funciona
amb Apache OpenOffice també?

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Corrector_ortogr%C3%A0fic_de_catal%C3%A0_%28general%29_per_al_LibreOffice