RE: [Corrector] Re: Resum de Corrector, vol 6, número 3

raluyfotograf raluyfotograf a gmail.com
dic nov 19 16:28:35 CET 2008

Crec que us equivoqeu de nom
jo no soc David
el meu nom es Ramon

  _____

De: corrector-bounces a llistes.softcatala.org
[mailto:corrector-bounces a llistes.softcatala.org] En nombre de david valls
Enviado el: miércoles, 19 de noviembre de 2008 14:16
Para: corrector a llistes.softcatala.org
Asunto: [Corrector] Re: Resum de Corrector, vol 6, número 3

Hola Joan,

Gràcies per la informació. He vist que l'arxiu a baixar és per linux i jo no
tinc el linux instal·lat, sóc usuari de Windows, ho sento. A més, he trobat
l'enllaç a on explica el tema de l'"expand":

http://aspell.net/man-html/Working-With-Affix-Info-in-Word-Lists.html#Workin
g-With-Affix-Info-in-Word-Lists

Crec que fa el que tu dius. Però, no només no tinc linux, sinó que ni tan
sols ser com es fa això. A on s'han de posar aquestes ordres (en cas de
tenir linux)?

Bé, sé que acabo d'entrar per una cosa molt concreta. Seria molt que algú
m'ho pogués fer i enviar la llista de les paraules completes amb derivacions
al meu correu privat?

És que instal·lar linux per això i a després barallar-m'hi...

Mil gràcies.
david

  _____