[Corrector] Llista de paraules per a reconeixement d'escriptura (Era: llista)

Joan Sala Soler joansala a gmail.com
dic nov 19 16:28:58 CET 2008

En/na david valls ha escrit:
> Hola Joan,
>
> Gràcies per la informació. He vist que l'arxiu a baixar és per linux i
> jo no tinc el linux instal·lat, sóc usuari de Windows, ho sento. A més,
> he trobat l'enllaç a on explica el tema de l'"expand":
>
> http://aspell.net/man-html/Working-With-Affix-Info-in-Word-Lists.html#Working-With-Affix-Info-in-Word-Lists
>
> Crec que fa el que tu dius. Però, no només no tinc linux, sinó que ni
> tan sols ser com es fa això. A on s'han de posar aquestes ordres (en cas
> de tenir linux)?

> [...]

David, el problema és que la llista de paraules expandida, amb totes les
derivacions i flexions, ocupa prop de 200 MB i després et podries trobar
que no fos exactament en el format adequat.

En realitat no és complicat de fer. Si de debò ho necessites segurament
pots fer-ho des d'un LiveCD (Ubuntu, per exmple [1]) o buscar algú amb
Linux que t'hi ajudi.

Per si et servís, suposant que està instal·lat l'Aspell i el diccionari
català, només cal entrar les següents ordres en un terminal:

$ aspell dump master ca > ca.wl
$ aspell expand < ca.wl > ca_totes.txt

Aconseguiràs el fitxer 'ca_totes.txt' amb totes les paraules i derivats.
És clar que, com ja t'he comentat, potser després hauràs de convertir el
fitxer de text a un altre format (una paraula per línia, potser?).

Ho sento, jo no t'hi puc ajudar més i no conec cap altra manera
d'aconseguir la llista de paraules que et fa falta :)

[1] http://www.ubuntu.com/getubuntu/download

Atentament,

Joan Sala Soler
joansala a gmail.com