[Android] «Touch»

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dim set 7 06:51:49 CEST 2010

Interessant. Totes dues formes em semblen correctes, tot i que «tocar»
sembla més acurat respecte a l'acció que es fa.

Jo ho he posat com a prémer, però caldria aclarir això. Caldria mirar com ho
han traduït els de Sony...

He mirat de crear una taula per al glossari:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Android/Pencaires_Android#Glossari

No he posat res més que això de «touch», amb prémer/tocar. Caldrà
decidir-se...

El 6 de setembre de 2010 23:28, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: