[Android] [Spam][89.7%] Re: [Spam][88.9%] Re: Traducció del sistema base

Daniel López Prat ormuth a gmail.com
div set 3 09:10:26 CEST 2010

Hola Joan,

Espero a que pengis la taula per a començar a traduir. És el primer cop que
provo de fer traduccions, així que espero no fer masses pífies... :)

Per cert, feu servir algun programa per a traduir o és millor fer-ho "a
pèl"? He estat mirant el "Google translator toolkit" i té bona pinta.

Salut!

Daniel