[Android] «Drawer»

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dim nov 9 14:28:31 CET 2010

+1 per "calaix d'aplicacions" o "calaix"

He llegit el mail aquest matí i fins ara no he pogut contestar. Volia dir
justament això, que el drawer és la pestanya que desplacem amunt i que conté
tots els accessos als programes instal·lats.

Aleix Vidal i Gaya

El 9 de novembre de 2010 11:25, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit: