[Android] «Drawer»

dim nov 9 11:25:53 CET 2010

Ep
El drawer és segur el conjunt d'aplicacions. Que s'obre amb el botó de la part central inferior de la pantalla (el mateix botó que es converteix en la paperera quan mantenim premut un element de l'escriptori).
Per tant, no és una aplicació, sinó un element de la interfície. Jo no hi veig cap problema per traduir-ho per "calaix" I calaix d'aplicacions (app drawer) en minúscules. Graella ho deixaria per "grid" de moment
--
salut
jordi s