[Android] Per a un futur... proper?

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dim nov 9 10:59:08 CET 2010

Bones,

Això es pot provar fàcilment ja que l'adaptació dels fitxers xml en català
general a la variant valenciana és un procés molt ràpid (només he de canviar
un parell de coses a l'script que tenim).

Efectivament, com comentes, el morelocale permet triar la variant, cosa que
pot permetre'ns fer un -xv o simplement un @valencia. Supose que caldrà
provar-ho.

No ho considere urgent, però. Tampoc no crec que els blaveros acaben fent
una versió blavenciana (no crec que tinguen els coneixements tècnics). Això
dels blaveros ho dic perquè són una de les principals raons de l'existència
de les variants valencianes.

Salut!

Pau

El 9 de novembre de 2010 10:53, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: