Re: [Admpub] Fwd: [***] Localret: Presentació de VISTA i Office 2007 de Microsoft en Català

Miquel Colomer miquel a pangea.org
dij maig 17 10:31:57 CEST 2007

Us adjunto el conveni que m'han fet arribar des de Localret.

Miquel Colomer i Busquets.

El 16/05/07, Marc Antoni Malagarriga i Picas <marcantoni a femfum.com> ha escrit: