[Admpub] Fwd: [***] Localret: Presentació de VISTA i Office 2007 de Microsoft en Català

Marc Antoni Malagarriga i Picas marcantoni a femfum.com
dic maig 16 12:58:39 CEST 2007

En/na Joan Codina ha escrit:
> També ho hauríem de preguntar per el cas del vista a català?

I per que no? ...però possiblement això sigui la lletra petita d'un
altre conveni amb M$ molt més gros ;-)

> O potser hauríem de intentar automatitzar al màxim aquestes coses, i
> tenir-ne a la wiki, si ho fem correctament, un cop feta una instància
> correcte només cal canviar els nom del document que es demana

Aquí teniu de nou els formularis d'instància (són documents PDF amb
'forms' emplenables i imprimibles) que vaig passar al CIDEM i a
l'ajuntament de Manresa demanant els papers del conveni signat on
presumiblement es regalaven *euros a cinquanta cèntims* i + coses...
http://femfum.com/PDF/M$.zip
...canviant les dades personals i els continguts se'n pot fer el que es
cregui convenient.

Però penso que hauriem d'organitzar-nos i entrar-les, per temes concrets
i acordats, tan a nivell personal com en nom d'alguna organització que
pogués actuar d'aglutinant. Això és el primer pas, doncs si no sabem de
què parlem malament rai i no podem anar a exigir res.

Ja direu,

--
MaRC anToni Malagarriga i Picas
T·(34)938721642 | (34)667517069