[Admpub] Fwd: [***] Localret: Presentació de VISTA i Office 2007 de Microsoft en Català

Marc Antoni Malagarriga i Picas marcantoni a femfum.com
dij maig 17 11:22:28 CEST 2007

En/na Miquel Colomer ha escrit:
> Us adjunto el conveni que m'han fet arribar des de Localret.

Interessant, m'ho llegiré amb atenció i després us dóno la meva opinió.

Però aquest no és el CONVENI SIGNAT, si no tan sols una PROPOSTA
(BORRADOR, posa la marca d'aigua), que a més si us hi fixeu, anant a les
propietats del document (o a la títol de la finestra), ha de ser un
refregit d'un altre document anomenat... «PROPUESTA DE PROTOCOLO DE
COLABORACIÓN ENTRE LA JUNTA DE ANDALU»

Fins després,

--
MaRC anToni Malagarriga i Picas