[Traductor] Idees per la nova interfície del traductor a Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis ago 27 18:17:19 CEST 2016

Hola Xavi,

> Jo fa temps vaig començar a reescriure la interfície, creant un tema
> propi sobre Material Design (i utilitzant colors blancs), però es va
> quedar molt a mitges, però d'això ja fa molt de temps, i la veritat no
> recorde bé ni com estava... Així que endavant amb la nova interfície
> d'usuari!

Jo volia fer dues fases:

1. Simplificar la interfície
2. Experimentar amb Material Design (el que vas començar a fer)

Tinc una prova de concepte del la primera fase 1)

El que he fet ha estat:

- Eliminar els textos "Text que s'ha de traduïr" i "Text traduir" penso
que aporten poc si l'aplicació és prou clara
- He posat a la part superior el selector d'idiomes. Penso que en mig
trencava molt al relació entre el que tecleges i tradueixes. A més,
totes les aplicacions que he vist amb el temps ho ha mogut a dalt.
- He eliminat el botó "Tradueix". Ara cada cop que tecleges (només si
tecleges) va demanat la traducció cada segon al servidor fent-ho més
interactiu. Caldrà pensar si això amb el nombre d'usuaris que tenim
habitualment, i la mida de text de mitja que tradueixen és. quelcom que
el servidor pot aguantar bé. No hi ha dubte que és millor model per
l'usuari. De nou, totes les aplicacions modernes funcionen així.

Veure captura de pantalla adjunta de com queda. He creat una nova branca
newiu[1] on hi ha aquests canvis. Qualsevol comentari és benvingut (el
codi no és definitiu, és només per mostrar el concepte).

Encara hi ha coses que m'agradaria millor, per exemple trobo el banner
de publicitat molt intrusiu. Potser es pot posar més abaix o separar
visualment millor.

Jo des de demà al matí fins el proper diumenge no podré desenvolupar. Si
vols experimentar amb el material design endavant! Sino ho faré jo quan
torni.

Jordi,

Nota:

[1] https://github.com/Softcatala/TraductorSoftcatalaAndroid/tree/newui
Name: traductor-newui1.png
Type: image/png
Size: 204662 bytes
Desc: no disponible

Més informació sobre la llista de correu Traductor