[Traductor] Versió 0.81 del traductor per a l'Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis ago 27 10:13:23 CEST 2016

Hola Xavi!

> Bona feina!

He fet dues millores més importants:

- He corregit un bug que feia que els parells ca-fr, pt->ca i ca->pt no
funcionessin bé. Aquest error es va introduir a la versió 0.7.9. O sigui
que porta pràcticament dos anys a producció i ningú s'ha queixat. Fort.

- He afegit els parells per l'occità i l'aranès.

Qualsevol cosa em dius.

> Jo fa temps vaig començar a reescriure la interfície, creant un tema
> propi sobre Material Design (i utilitzant colors blancs), però es va
> quedar molt a mitges, però d'això ja fa molt de temps, i la veritat no
> recorde bé ni com estava... Així que endavant amb la nova interfície
> d'usuari!

Faré la prova de concepte a una branca i llavors la podem comentar i
enllestir junts.

> He fet un petit comentari a l'últim commit que has fet.

Solventat!

> Respecte a moure l'aplicació al compte de SC, totalment d'acord. Ho faré.

Et vaig donar accés com administrador quan vaig crear el compte amb
l'adreça xavi.ivars a gmail.com. Hauries de poder accedir-hi. Qualsevol
cosa em dius.

Més informació sobre la llista de correu Traductor