[Traductor] Versió 0.81 del traductor per a l'Android

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div ago 26 18:41:09 CEST 2016

El dia 26 d’agost de 2016, 18:00, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep gent,
>
> He enllestit una versió 0.81 del traductor per a l'Android amb els
> següents canvis:
>
> - Fem servir HTTPS per enviar i rebre les traduccions. Això és
> important per millorar la privadesa dels usuaris.
>
> - He corregit l'enllaç de l'anunci del Catalanitzador que ha canviat
>
> Xavi, pots provar tu aquesta versió també i pujar-la?
>
> Fa temps que vaig crear un compte de desenvolupador per Softcatalà caldria
> considerar transferir l'aplicació allà perquè no estigués vinculada a una
> [...]
Bona feina!

Jo fa temps vaig començar a reescriure la interfície, creant un tema propi
sobre Material Design (i utilitzant colors blancs), però es va quedar molt
a mitges, però d'això ja fa molt de temps, i la veritat no recorde bé ni
com estava... Així que endavant amb la nova interfície d'usuari!

He fet un petit comentari a l'últim commit que has fet.

Respecte a moure l'aplicació al compte de SC, totalment d'acord. Ho faré.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >

Més informació sobre la llista de correu Traductor