[Traductor] [Forum] Nova versió del traductor

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 9 08:36:12 CEST 2013

Al 08/04/2013 23:39, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Hola a tots,
>
> L'última versió de l'aplicació mòbil del traductor (0.7) incloia un
> error en dispositius amb Android 4.x sense botons físics: el menú no era
> accessible.
>
> He modificat (lleugerament) l'aplicació per tal de corregir-ho.
>
> Jo ho he provat en local (amb diversos emuladors), i m'ha funcionat
> correctament tant en una Nexus7  amb Android 4.2 com en emuladors en
> local d'un Galaxy Nexus (tant amb 4.0 com amb 4.2).
>
> Algú pot provar-ho? (també aquells que tingueu dispositius amb 2.x, però
> sobretot els de 4.x sense botó físic)

> [...]

Hola Xavi,

Algunes coses:

- Imaginem que la traducció d'una frase al català és "hola nois", quan
utilitzo l'opció de compartir diu "Traductor de Softcatalà - hola nois".
El que jo esperaria és que és compartís només el text "hola nois" sense
"Traductor de Softcatalà". Quan fem "còpia la traducció" funciona com
descric. El Google Translator per exemple funciona així també. Penso que
caldria esmenar-ho.

- Les preferències per mi no són clares. No hem de solucionar-ho ara per
cal pensar-hi. La relació amb "Recorda" i la resta d'opcions no és genys
clara. Jo estava per exemple intentar canviar la selecció de la variant
valenciana per no em deixava al tenir "Recorda" seleccionat. Tal com
funciona ara no és intuïtiu.

Per la resta bé. En un Android 2.3 m'ha funciona correctament.

Més informació sobre la llista de correu Traductor