[Traductor] Nova versió del traductor

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll abr 8 23:39:52 CEST 2013

Hola a tots,

L'última versió de l'aplicació mòbil del traductor (0.7) incloia un error
en dispositius amb Android 4.x sense botons físics: el menú no era
accessible.

He modificat (lleugerament) l'aplicació per tal de corregir-ho.

Jo ho he provat en local (amb diversos emuladors), i m'ha funcionat
correctament tant en una Nexus7  amb Android 4.2 com en emuladors en local
d'un Galaxy Nexus (tant amb 4.0 com amb 4.2).

Algú pot provar-ho? (també aquells que tingueu dispositius amb 2.x, però
sobretot els de 4.x sense botó físic)

https://www.dropbox.com/s/pvyz3p8z8otmjkc/SoftcatalaAndroid-15.apk

Gràcies!
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >

Més informació sobre la llista de correu Traductor