[Traductor] Nova versió del traductor per a Android

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div abr 5 08:58:00 CEST 2013

Al 04/04/2013 23:43, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> El 4 d’abril de 2013 23.27, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     Hola Xavi,
>
>     Volia saber com estava el tema dels errors que havíem introduït en
>     la versió publicada i si et cal cap ajuda per solucionar-los.
>
>     Atentament,
>

> De fet no són errors, només que els dispositius 4.2+ segueixen sense
> poder poden accedir al menú (abans de l'actualització tampoc podien).
>
> Ja he modificat algunes coses, però em falta polir un poc encara: han
> canviat moltes coses. Dilluns que ve enviaré la beta interna, i  ho
> [...]

Perfecte, si necessites ajuda m'ho dius. Jo ho puc provar en un parell
de dispositius < 4.0

Més informació sobre la llista de correu Traductor