[Traductor] Nova versió del traductor per a Android

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij abr 4 23:43:56 CEST 2013

El 4 d’abril de 2013 23.27, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Xavi,
>
> Volia saber com estava el tema dels errors que havíem introduït en la
> versió publicada i si et cal cap ajuda per solucionar-los.
>
> Atentament,

De fet no són errors, només que els dispositius 4.2+ segueixen sense poder
poden accedir al menú (abans de l'actualització tampoc podien).

Ja he modificat algunes coses, però em falta polir un poc encara: han
canviat moltes coses. Dilluns que ve enviaré la beta interna, i  ho
publicaré a la botiga dimecres.

Et sembla bé?

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >

Més informació sobre la llista de correu Traductor