[Terminologia] Terminologia emprada al GIT

Ernest Adrogué eadrogue a gmx.net
div set 4 13:04:15 CEST 2015

2015-08-31, 18:17 (-0600); Alex Henrie escriu:
> El dia 27 d’agost de 2015, 2:42, Ernest Adrogué <eadrogue a gmx.net> ha escrit:
> Gràcies pels suggeriments. Pots clarificar-me quan és millor usar una
> d'aquestes paraules sobre altra? M'ajudaria en particular saber si
> l'ús de aquestes paraules en
> https://github.com/alexhenrie/git-po/blob/master/po/ca.po és correcte
> o no.

He afegit comentaris.

«avantpassat» referit a objectes inanimats és poc habitual.

són equivalents

«lot» és més genèric

«concloure» o omplir els buits en un formulari

«obteniment» és molt poc habitual

«esbandir» té el sentit de netejar alguna cosa passant-hi aigua, és més
semblant a «flush»

«host» és un anglicisme que no té un ús generalitzat

i «emetre» són correctes

(keyboard layout); «pla» és més genèric

el verb «basar» no té forma substantiva que jo sàpiga, però el que és segur
és que el substantiu no es pot construir amb la terminació -e; jo diria
«rebasament» tot i que no ho tinc clar

equivalents

programa que la emula)

concentració

«estancat» és més genèric i preferible, segons el pot context és possible
que existeixen altres alternatives

equivalents

si es refereix a un efecte/funció del programa, són equivalents

«orfe/a» és més habitual