[Terminologia] Traducció del Wine

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dll nov 16 10:06:26 CET 2015

Alex,

Heu fet bona feina. Ha millorat molt respecte al que hi havia abans. T'he
afegit alguns canvis [1]

La paraula Unix no sé si s'ha d'apostrofar o no. És un dubte que tinc. Si
es pronuncia a l'anglesa, no s'hauria d'apostrofar.

Salutacions,
Jaume Ortolà

[1] https://github.com/alexhenrie/wine/pull/2

El dia 16 de novembre de 2015, 7:09, Alex Henrie <alexhenrie24 a gmail.com>
ha escrit: