[Terminologia] Encriptar?

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll mar 17 15:14:06 CET 2014

El 17/03/14 15:01, Eduard Gamonal ha escrit:

>     Els casos derivats de les múltiples versions del Linux desconec la
>     metodologia; en el cas de Mozilla, ho he deixat córrer..-.
>

> tenim inconsistències i no són les
> úniques http://recursos.softcatala.org/web_search.py?query=xifrat&where=translation&project=Mozilla
En cap moment he dit que el projecte Mozilla siga l'únic

> no recordo cap suggeriment teu al respecte. en tot cas, el projecte és
> obert a tothom i pots fer-hi els canvis que creguis convenients.
Ho vaig comentar respecte del complement Enigmail, sense resposta.
Malauradament no ho considere crític per la poca importància que la
resta de la comunitat li dona i l'escassa traducció del programari de
xifratge.