[Terminologia] Stage / Unstage - Git (i altres sistemes de control de versions)

Eduard Gamonal egamonal a softcatala.cat
dis mar 15 20:21:34 CET 2014

Amb git, commit fa commit en local mentres qur push envia els conjunts de
canvis al servidor.
Potser no és precís dir commit--envia
El dia 15/03/2014 20.06, "Pau Iranzo" <paulists a gmail.com> va escriure: