[Terminologia] algunes normes d'estil per a la traducció de programari al català

Eduard Gamonal egamonal a softcatala.cat
dll jul 14 18:52:46 CEST 2014

Hola Pep,
Com proposes encaixar-ho amb la guia d'estil de softcatala?
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010
El dia 14/07/2014 18.01, "pep si" <jpgine a gmail.com> va escriure: