[Terminologia] Get bookmarkled

Alfonso Montero López amontero a tinet.org
dis oct 26 00:11:15 CEST 2013

El dia 25 d’octubre de 2013 22.34, Jordi Serratosa
<jordis.lists a gmail.com>ha escrit:

>  Ep Alfonso,
> Ho he mirat i et van referir a la "memòria de traducció" de Softcatalà:
>
> <http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Mem%C3%B2ria_de_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0><http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Mem%C3%B2ria_de_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0>
> Que conté les traduccions dels principals programes que Softcatalà ha
> traduït.

Exacte. I val a dir que em va venir de perles llavors i alguna vegada més
després.

>  Si no voleu baixar el fitxer, també podeu fer cerques des de:
> <http://recursos.softcatala.org/> <http://recursos.softcatala.org/>

Ei!!! Aquesta no la tenia! Està genial. M'afegeixo el marcador, gràcies.

que conté les memòries de traducció de Softcatalà i d'altres projectes de
> programari lliure que no són de Softcatalà. També ofereix la possibilitat
> de baixar-les.
>
> A la pàgina inicial de Softcatalà hi ha un enllaç directe a la "Memòria de
> traducció":
>

> La pàgina http://recursos.softcatala.org/ que esmento encara està en
> proves i per això de moment no li hem donat visibilitat.

No tenia ni idea que estava en proves, però pinta molt bé. De ben segur que
serà d'ajuda a molta gent quan la publiqueu (per mi ja ho serà des de ja).
Felicitats per la feina ben feta.

salut