[Terminologia] Get bookmarkled

div oct 25 22:34:59 CEST 2013

Ep Alfonso,
Ho he mirat i et van referir a la "memòria de traducció" de Softcatalà:
<http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Mem%C3%B2ria_de_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0>
Que conté les traduccions dels principals programes que Softcatalà ha
traduït.
Si no voleu baixar el fitxer, també podeu fer cerques des de:
<http://recursos.softcatala.org/>
que conté les memòries de traducció de Softcatalà i d'altres projectes
de programari lliure que no són de Softcatalà. També ofereix la
possibilitat de baixar-les.

A la pàgina inicial de Softcatalà hi ha un enllaç directe a la "Memòria
de traducció":

La pàgina http://recursos.softcatala.org/ que esmento encara està en
proves i per això de moment no li hem donat visibilitat.

salut
jordi s

El 24/10/2013 17:15, Alfonso Montero López ha escrit: