[Terminologia] Get bookmarkled

Alfonso Montero López amontero a tinet.org
dij oct 24 17:15:20 CEST 2013

Hola.
Jo ja fa temps vaig tenir un dubte amb un verb i aquí em van referir a
un document més exhaustiu que hi ha a Softcatalà. Es va parlar
d'enllaçar-lo a la pàgina del recull que ja han esmentat, però a dia
d'avui no hi és. Trobo que podria ajudar a molta gent.
Potser allí ho pots trobar. No recordo on estava el document, però de
segur que algú altre t'ho pot dir de cap o pots tirar d'arxivat de
missatges anteriors.
Encara que l'ideal seria que l'esmentat document quedés fàcilment
accessible des del recull de termes general.

Salutacions,

--
Alfonso.

El dia 24 d’octubre de 2013 15.26, Dídac Rios <didac a niorcs.com> ha escrit: