[Terminologia] Get bookmarkled

Dídac Rios didac a niorcs.com
dij oct 24 15:26:36 CEST 2013

Gràcies, a veure si trobo el context, perquè ara m'he trobat amb un text,
que sembla que utilitzen bookmarklet com a nom i se'm fa estrany traduir-ho
per "funció/funcionalitat" en aquest cas ja que crec que no quedaria gaire
clar.

A bookmarklet is a special kind of button you save to your browser's links
bar. This allows you to save any resource you find on the web to your
bookmarks, and optionally share it with your friends. To set it up, drag
the button below to your browser's links bar:

Comparteixo el que diu en Pau de deixar-ho tal qual, poder a falta d'algun
nom més òptim es la opció més encertada.

Per cert, no coneixia aquesta aplicació de Softcatalà!!

Una altra cosa, seria bo crec fer una revisió dels termes de
http://www.softcatala.org/recull.html per ampliar-ne els termes, poder
bookmarklet es una terme a tenir en compte i no és el primer cop que he
trobat en falta alguna cosa ... sap algú si està contemplat, qui ho porta?

El dia 24 d’octubre de 2013 15.00, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha
escrit: