[Terminologia] Mockup

diu des 16 15:18:10 CET 2012

Al 16/12/2012 10:31, En/na Josep Ma. Ferrer ha escrit:
> El 16-12-12, a les 08:57, Pau va escriure:

> Hola,
>
> 	El Termcat proposa «maqueta» com a traducció de "mockup". Una
> altrenativa podria ser «prototip», com tu dius.

A mi maqueta em sona bé, aquí la fitxa del Termcat:

*maqueta *
   La informació d'aquesta fitxa procedeix de l'obra següent:

TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. /Terminologia i fraseologia dels
productes informàtics /[en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de
Terminologia, cop. 2011. (Diccionaris en Línia)
<http://www.termcat.cat/ca/Diccionaris_En_Linia/123/>

  * ca maqueta, n f
  * es maqueta
  * en mock-up

<Localització > Terminologia>

Model d'una peça publicitària, publicació, etc., que permet donar una
idea de la realització final.

salut
jordi s