[Terminologia] Presentació

Rafael Ferran i Peralta rferran a terra.es
div maig 27 18:37:00 CEST 2011

Hola a tothom,

Benny, gràcies per la benvinguda. He començat a moure'm pels fòrums a
veure com va. La resta de suggerències que em fas ja les havia tingut en
compte, inclús he fet alguna consulta personalitzada al Termcat i crec
que n'hauré de fer algunes més.

Demano ajuda a qui pugui i vulgui per la correcció de la traducció (ja
porto traduïdes unes 1.500 cadenes d'un total de 7.000). Si algú, encara
que només sigui per curiositat, vol fer una ullada al fitxer .po només
me l'ha de demanar.

Salut!

Rafa

Al 26/05/11 02:03, En/na Benny Beat ha escrit:

Rafael Ferran i Peralta
<rferran a terra.es>
MOLLET del VALLÈS