[Terminologia] Pregunta

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div maig 27 11:32:47 CEST 2011

Bon dia,

Tant el Recull (http://www.softcatala.org/recull.html) com el TERMCAT
(http://www.termcat.cat/) recomanen 'butlletí (d'informació)'.
Si no es volen seguir aquestes recomanacions, això ja és una altra
història. També aquesta llista la tenim per debatre aquesta mena de
qüestions i suggerir termes o canvis que potser es poden tractar
posteriorment amb organismes com el Termcat.

Apart d'això, no en sé el motiu, però tinc la impressió que hi ha una
major tendència d'emprar articles masculins en els manlleus.

Salut,

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat