[Terminologia] wireframe

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll ago 29 17:12:15 CEST 2011

crec que no és vàlid.
wireframe fa referència a l'aspecte i la traducció que proposa en pau fa
referència als continguts.
un wireframe pot ser un diagrama que mostri com es coloquen els components
en la interfície gràfica d'un programa, o quina forma té una peça abans
d'entrar en un torn industrial quan es vol fer èmfasi en l'estructura i no
en el material, textura o color que té.

Edu