[Terminologia] wireframe

Dani Armengol darmengol a gmail.com
dll ago 29 17:31:18 CEST 2011

Hola,

És un tema que a mi també m'interessa. A la meva empresa ens dediquem a la definició d'interfícies d'usuari i el wireframe és un entregable que utilitzem en pràcticament tots els projectes. També en algun curs de formació que hem donat sobre prototipatge ens hem trobat que no existeix una bona traducció al català i crec que és interessant al menys acordar-ne una.

En castellà ho he vist traduïit com "boceto", "esquema", "maqueta"...

A l'edició en català de la UOC del llibre "Information Architecture" tradueixen "wireframe" per "maqueta de pantalla".

Cal tenir en compte que dins de l'àmbit de l'arquitectura de la informació s'acostuma a usar esquema o mapa de continguts pel "blueprint".

salut,

--
Dani Armengol Garreta

El 29/08/2011, a les 17:01, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> va escriure: