[Terminologia] Pin/unpin tab

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dij set 23 09:28:28 CEST 2010

Ummm. He d'admetre que «clavar» em sona una mica estrany. Jo preferiria
«ancorar».

Tant fixar com ancorar com clavar tenen significats vàlids. Si a Google
fan servir «desancora», potser jo l'agafaria per tal de fer servir un
terme comú.

Els meus 5 cèntims per fotre.

Salut!

Pau

El dc 22 de 09 de 2010 a les 21:57 +0200, en/na Toni Hermoso Pulido va
escriure: