[Terminologia] favicon: mosca web?

David Aguilera dvd1985 a gmail.com
div nov 12 14:02:52 CET 2010

Correcte. Precisament per això posaria el web determinat: cada web té la
seva icona, no és una icona que representi planes web en general.

(I, sí, estic totalment d'acord en donar-li un nom que s'adapti als temps
actuals, però he pensat que seria interessant saber d'on venim :D).

--
Salutacions,
   David Aguilera