[Terminologia] favicon: mosca web?

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dij nov 11 15:36:07 CET 2010

Al 11/11/10 15:22, En/na Albert Juhé Lluveras ha escrit:
> Jo entenc que a la televisió es diu mosca perquè és una imatge
> sobreimpressionada a la pantalla. Que  sembla com si fos una mosca. En
> canvi un favicon no surt sobre la pàgina web.

Totalment d'acord.
No triomfarà pas això de mosca. Precisament qui està més a la xarxa veu
menys la televisió :P I, a l'àmbit professional, són dos sectors a
nivell històric només lateralment connexos.

Icona de pàgina pot ser una alternativa a icona de lloc web.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat