[Terminologia] favicon: mosca web?

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dij nov 11 15:22:46 CET 2010

Jo entenc que a la televisió es diu mosca perquè és una imatge
sobreimpressionada a la pantalla. Que  sembla com si fos una mosca. En canvi
un favicon no surt sobre la pàgina web.

El 11 de novembre de 2010 12:52, JOSEP LLADONOSA CAPELL
<jlladono a xtec.cat>ha escrit: