[Terminologia] Resum de Terminologia, vol 22, número 5

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dij mar 4 12:48:23 CET 2010

El dj 04 de 03 de 2010 a les 12:26 +0100, en/na Josep Lladonosa va
escriure:

> Bloco bloques bloca bloquem bloqueu bloquen... com us sona?

Doncs no molt bé...

Personalment no considere necessari inventar una nova paraula per dir
"escriure al meu bloc". Respecte a "micro-blogging", supose que fa
referència a missatges curs, o apunts curts, o apunts ràpids, no?. No
tinc gaire clar que hagem d'inventar un verb. Jo, micro-blogging, ho
traduiria per "fer apunts ràpids" o "fer anotacions" o alguna cosa per
l'estil.

Blocar -> microblocar?... buf!

Salut,

Pau