[Terminologia] Resum de Terminologia, vol 24, número 7

ferran ferro66 a ya.com
dim jun 29 16:43:01 CEST 2010

Us recordo que estic traduint el Comodo Internet Security; un programari
per protegir l'ordinador. L'usuari no l'utilitzarà per fer proves. És
més, el Sandbox és una funció automàtica que s'activa quan s'executa un
programa desconegut i l'usuari rep un missatge on diu que el programa
s'està executant al Sandbox.

Poseu-se a la pell d'un usuari estàndard a qui li apareix un missatge on
diu que tal programa s'executa al sorral, o la la zona de proves. No
crec que aquest avís l'alerti de la perillositat del programa. En aquest
sentit em sembla més apropiat Gàbia o Entorn aïllat.

Ferran

El dt 29 de 06 de 2010 a les 11:08 +0200, en/na Lluc Potrony va
escriure: