[Terminologia] Resum de Terminologia, vol 24, número 7

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim jun 29 18:16:44 CEST 2010

... El més fàcil seria trobar-s'ho d'aquesta manera:

«... Run these app's in a sandbox zone...»

... Pero espera-te'n Ferran que no t'ho trobis com a verb, en comptes de
només dins aquest «recinte»:

«... Run these app's sandboxed...»

Aquí és quan s'embolica la cosa. Per això et dic que jo al meu cas el vaig
traduir com ja he comentat. Crec que va ser el millor de cara a un usuari
sense gaire coneixements. Si és una persona amb coneixements avançats, no
crec que necessiti tallafocs, ni tampoc Windows ;)

Arreveure,
Benny.

El 29 de juny de 2010 16:43, ferran <ferro66 a ya.com> ha escrit: