[Terminologia] Sandbox

Manel Zaera manelzaera a gmail.com
dll jun 28 16:48:13 CEST 2010

Hola,

Entorn de proves no em sembla del tot adient perquè aleshores deixa
fora les sandbox dels applets (Java). Entorn aïllat, entorn segur,
entorn segur d'execució, serien formes de referir-s'hi, tot i que
sandbox ja em semblaria bé com terme.

Manel

El 28 de juny de 2010 16:43, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit: